SCHOOL

Idag började skolan igen efter ett långt och härligt lov! men jag tror ändå denna terminen kommer gå sjukt fort, räknar ner dagarna tills 2a februari då jag åker till HAWAII!! Ska bli kanon kul, fich precis ett häfte där det står allt vi ska få göra där borta och det innehåller allt från att lära sig surfa, åka på segeltur runt ön, gå på äkta hawiiansk fest och lära sig språk och massa annat! :)
Annars nytt är att jag, eller rättare sagt mamma, bokat flyget hem till sverige igen så jag flyger den 9e juni och kommer hem den 10 juni.
Idag har faktiskt varit förvånansvärt rolig, det var kul att se alla igen efter lovet även om massa läxor kom på köpet... jaja, nåt ska det väl alltid va!
Tänkte köpa mig en ny bikini men så visade sig det att den inte fanns på hemsidan längre så det var lite tråkigt men jag får väl försöka hitta någon annan då.
Denna terminen is when it happens! Prom, massa fester, Senior fördelar som ledigheter och tillslut såklart Graduation.  Även om jag inte får ta graduation är jag taggad på resten, ska bli spännande att se :)

Nu är det snart sovdax för mig så Natti natti på er! <3


Kommentarer
Anonym

Hej Lisa

Tänk att halva tiden gått! Ha det härligt på Hawaii

Kram eva. Erik o Oskar hälsar.

Svar: ja det går jättefort! Tack det ska jag :) Kram
Lisa Almstedt

2013-01-13 @ 16:55:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0