BUSY BUSY

 
Nedräkningen har börjat!! 2 veckor var det i söndags och nu så har jag faktiskt plockat fram resväskorna och kollat lite hur fasen allt ska gå ner i de 2 STOORA väskorna... Vi får se, det brukar ju lösa sig haha.
 
Det har varit en lång-helg nu eftersom att det var memorial day i måndags så jag har hunnit med förvånansvärt mycket!
I fredags så åkte vi direkt efter skolan till en baseballmatch som våra baseballkillar spelkade och dóm vann (igen) så nu är det bara 1 match till dom måste vinna och sen går dom till STATE, väldigt roligt! Så efter den matchen firade jag lite med baseball laget och sen åkte vi hem till en kompis
I lördags så paddlade jag kajak (var väl igentligen en liten kanot mem same, same) så himla kul att komma ut lite på sjön efter så lång tid!
I söndags så åkte vi till stranden i Galveston och hade det gott! alldeles lagom varmt var det (typ som en varm sommardag i sverige) men vi gick aldrig i vattnet utan vi so´lade bara eftersom vattnet är ganska äckligt och dessutom var det ju alldeles för kallt för dessa texas-bor!
Och sist men inte minst i måndags var jag faktiskt på  zoo :) det var volontären, Louise och henner dotter Tara som ville visa det för mig så jag åkte med dem dit och det var faktiskt riktigt mysigt. Alldeles för varmt i solen men det var kul att se alla djuren. se hade lite fler än vi har hemma i mariebergsskogen om jag säger så haha :)
Nu är det skola som vanligt dock! De 2 sista veckorna nu, en med mest repetition och sen kommer alla slutproven! För er som inte vet så måste man ta ett slutprov i alla ämnen här över allt man gjort under denna terminen, men om man har mindre än 4 dagar borta från skolan och minst ett B i klassen slipper man ta det... och det suger ju lite för mig eftersom jag har A i alla klasser men jag var ju borta 5 dagar för hawaii så jag måste ta dem i alla fall. Men det får gå!
 
Så här kul kan man ha i ett båthus :D
BASEBALL 5e rundan
  
 
Uppochned men nyheterna färdas ända hit!
 
 
 
ZOOOO:)
 
BYEBYE <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0