JA MÅ JAG LEVA :D

MY life in a movie:
En riktigt rolig dag har jag haft idag, för det var ju MIN FÖDELSEDAG :) Så för det första har 9 och 10 klassare prov på morgonen denna veckan så vi började 10.30 SKÖNT när man är van att börja 7.30! okej så jag vaknade upp (utan sång som väckte mig :( men men) och det är bara jag och marissa hemma för alla andra har ju redan åkt. Här är det lite "tradition" kan man väll kalla det att man klär upp sig på sin födelsedag så då tänkte jag att då göt jag väll det också. Väldigt bra måste jag sägga för det är lättare att komma ihåg folks födelsedagar när man ser att dom är uppklädda haha. men iaf jag hade en klänning på mig och hoppades att den var lång nog för dresscode (ingen sa något som tur var hade ju inte velat spendera dagen i ISS) Sen gav vi oss av mot Starbucks - GOTT, där vi träffade Alex, Whitney och Natasha :) Och sen mot skolan, hyper från kaffet kan jag ju tillägga. Väl där var alla tvugna att samlas i Cafeterian för att i USA måste dom ha crazy mycket kontroll över sina elever av nån anledning men iaf där träffades jag av många gratulationer och sen när the bell rang gick vi till våra klasser. Jag hade kör där vi inte gjorde ett dugg och jag gjorde inget i min nästa klass heller men det var sen på lunchen det mest spännande hände.. Om ni har sett på amrekanska highschoolfilmer när någon fyller år, ni vet när nån högljudd kille börjar sjunga happy birthday och alla hänger på? Ja men det var ganska precis vad som hände.. Jag sitter precis vid de högljudda pojkarna i cafeterian och det tog inte lång tid innan ryktet om min födelsedag spred sig så innan jag visste ordet av det hade jag en på ett knä framför där jag satt och runt 8 till runt vårat bord som sjunger så högt dom kan! en ganska spännande upplevelse när ALLA i hela cafeterian vänder sig om och stirrar hahha.. Såklart jobbig som jag är blir jag helt röd i hela ansiktet men det är en annan sak. Kul var det iaf! Efter det fick jag ganska många mer grattis hälsningar haha.
Resten av dagen flöt på ganska bra utom våran dans träning till halv 4 som var hemsk för ingen visste något och alla var irriterade på alla. Men sen när jag kom hem så åkte vi på middag till en kinesisk resturang, Jättemumsigt och sen hem och åt tårta! Och så öppnade jag presenter, på kvällen istället för morgonen.. annorlunda! men presenter som presenter hahah :D Jag shoppa lite till mig själv på nelly.com också haha, grattis till mig! men
här kommer lite bilder från dagen!!
 
Skylt utanför skolan där man kan skriva ett meddelande för lite pengar om man vill haha 
 
 
 
 
Dagens outfit :)
 
"Considering your age and all" känns sååå bra hahha, gammel jag
 
Presenter från värdfamiljen!! <3
 
TACK SÅ JÄTTEMYCKET för alla presenter, Farmor, Eva Erik och Oskar, Mormor, Fam Storsveen och såklart min kära familj!! <33
 
 BYE BYE!! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0