HAWAII!! part 1

Detta får bli ett kort inlägg för klockan är 12 här och jag ska upp vid 4. Men imorgon bär det alltså av mot Hawaii!! fett roligt och jag är jättetaggad på allt som är planerat!!
Det finns tydligen en blogg där utbytesstudenter som är med på resan får skriva om upplevelser m.m. så det kanske händer att jag skriver något där... Den heter:
 
http://www.yfuhawaiiexpedition.blogspot.com/
 
Så om ni känner för det kan ni ju titta in där :)
Idag har varit en bra dag.. förutom ett prov första perioden satt vi typ bara och pratade i alla andra klasserna. Jätte skönt! haha
Sen när jag kom hem (BÖRJADE) jag packa haha hade skjutit upp det ända tills nu med det är iaf gjort.. gick ganska fort tillochmed :)
 
Men nu ska jag sova så Natti natti<3


Kommentarer
Ann-Marie

Kram på Alla Hjärtansdag från Farmor och oss i Oslo !!

Svar: ååh, det samma!!
Lisa Almstedt

2013-02-14 @ 22:29:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0