2 months, 18 days

så länge är det kvar nu!! Känns jättekonstigt, det var ju 10 månader för typ 2 månader sen.. knepigt!
Det känns såklart både bra och dåligt såklart men det var ju väntat. 
AAAAHHHHHHHHHH.. ja.,.
haha, jag har precis ätit fahitas, go mexico! och nu kollar jag på vampire diaries :) och snart Greys anatomy för jag har... *trumvirvel*... inga läxor!! woohoo, life is good
FUN FACT: det måste vara något speciellt med skor alltså, jag lämnade Sverige med 7 par skor.. på något sätt har jag nu 16 par.... hhmm.
 
FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM :) @llisakarolina
 
 
danslaget hade invigning av de nya ledarna av danslaget för nästa år, ingen enkel process! då var det uppklätt som gällde..
 
denna fina bok måste vi läsa i engelskan! faktiskt läskig ju! och ja.. skor haha
 
världens sötaste hund!
ADIOS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0