Da hair is gone!!

Denna veckan har gått så galet fort!! Har inte gjort jättemycket...
jag har solat, badat i poolen, haft en sleepover med joanna och Lydia. Var mysigt!
Sen har jag varit MASSOR på starbucks, typ mitt andra hem.. the place to be lixom hahha.
Idag har jag varit på båte Karly's 18 års översakningsfest och Lauren's sweet 16, masssa tårta :D haha
jag har också klippt av mig håret!! känns jättekonstigt men jag är nöjd.. Ser mychet äldre ut nu enligt mig haha men ni kan ju bilda er egen åsikt :)
Finns inte mkt mer att säga, här kommer lite bilder :)
 
 
 
at starbucks!!
 
 
   
 
 
Before                                                           After
 
är inte så mötkt som det ser ut på bilden men så blev det!!
 
Byr bye <3


Kommentarer
Hanna

LISA VAD FIN DU AR I KORT HAR!! puss pa dig saknade, shit vad annorlunda men jattefint :)

Svar: TACK!! puss på dig saknar dig massor!! två mån kvar nu :S :) / :(
Lisa Almstedt

2013-03-18 @ 02:33:29
URL: http://hannamerica.blogg.se/
Anonym

Jättefint håret alltså/kram Farmor

Svar: Tack farmor!! :) KRAM
Lisa Almstedt

2013-03-18 @ 12:46:21
eva almstedt

Snyggt!
Kram eva

Svar: Tack så mycket! kram på dig
Lisa Almstedt

2013-03-18 @ 18:30:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0