1 månad!!

Imorgon är det EXAKT en månad tills jag åker hem ich det känns hur konstigt som helst!
Känns som att jag för inte alls länge sen satt och tänkte att 10 månader.... det kommer ju aldrig ta slut! Men nu är det nära.
Jag vet att det var jättelänge sen jag uppdaterade nu men jag har försökt njuta så mycket av sista tiden som möjligt.. Senaste inlägget skrev jag dagen innan MS150 och det var kanonkul där borta, jag har upptäckt hur interessant jag faktiskt tycker sådant är! Det känns lite motsägelsefullt när ju mer blod och värre skador det är desto roligare/ mer spännande är det. Men tyvärr fick jag inte se något jättefarligt mest bara ömma muskler.
Vad har hänt mer under denna tiden...? JO! Det började åska och regna som tusan här för ett tak sen så taket på bensinstation braka in, strömmen försvann och gatorna blev överflödade med vatten! Vet några av mina kompisar som inte kunde köra hem utan var tvugna att vada med vatten till midjan upp till huset.. alltid spännande!
Vi haar också haft våran sista dansuppvisning någonsin, var mycket både gråt och skratt då men nu är det över och jag har fortfarande inte vant mig vid att gå hem direkt efter skolan som en nomal tonåring.
PROM är nästa stora grej som händer och efter det är det 3 veckor till GRADUATION och sen Bye, Bye America!!
men i alla fall så jag blev frågad till prom igår när jag satt där i Cafeterian. Så jag satt där och pratade med mina kompisar och helt plötsligt sätts en stor tårta ner på bordet framför mig och på tårtan står det "Prom with me!!" så jag vänder mig om och bakom mig står Eric med en blombukett :) var jättegulligt, tycker svenska killar har något att lära sig där! Men klänningen och väskan är klara för länge sen och skorna köpte jag idag så nu är det bara smycken kvar!
 
Idag fyller min kära syster 22 också så GRATTIS till dig :D
saknar dig jättemycket och hoppas du hade en supeerdag <3333333
 
 
 
 
 
  
<33
Min kompis hus
Sjukt gott!! just FYI haha
 
Bye Bye!! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0