copetition + chick filé = awesomeness

Onsdag: Då hade jag min danstävling. Vi åkte till em skola i närheten runt 9am (fick missa skola YEY) för att se våra "officers" ( våran capten, 2 co-captens och one lutenant innom danslaget) dansa sin gruppdans. Det gick bra för dom dom är helt klart en av de bästa officer grupperna. När detta var klart var det bara att gå in i omklädningsrummet och börja göra sig i ordning, tyckte min kostym fungerade bra! kl 1 började våra solon och en efter en gick dom ut och kom tillbaka antingen skratttandes eller gråtandes. det var 15 stycken f¨rån varat danslag som gjorde ett solo och jag var näst sist.. innan Karly som är en av de bästa dansare jag nånsin har sett i verkligheten. Men trots nervositet tyckte jag ändå att det gick hyfsat, inte perfekt men det är det väl aldrig :)
 
Trsdag: en vanlig dag.. träning 1.30 till 2.30 och sen 6-9pm. 10.000 läxor  och prov att plugga för eftersom jag var borta på onsdagen. Undra hur det kommer vara efter jag kommer tillbaka efter att ha varit borta en vecka haha.
 
Fredag: Vaknade med på dåligt humör av någon anledning.. och verkade som att alla andra gjorde det ochkså so den dagen var ju lite tråkig men det blev bättre på kvällen när jag Lydia, Joanna, alexander och lydias kompis gick ut en stund vi gick till en restaurang (som sagt det man gör här borta)
Lördag: En dålig sak med att komma hem sent är ju om man måste upp tidigt nästa dag vilket jag var tvungen att göra denna lördagen.. Men då är det ju så att i detta huset finns det en hund som kan bli lite galen så jag blev väckt av att en hund hoppade och nosade på mig. Man vaknar iaf! Jag var tvungen att gå upp för att vi hade mid year orientation med YFU (ett möte där man pratar om hur det är att vara utbytesstudent) så det var kul, det var spännande att prata med alla andra utbytesstudenter! Men det är llite förvånande hur några av de vuxna kan ha så starka amerikanska åsikter efter att ha jobbat med folk från hela världen så länge! their way is the right way and the only way. haha.
Sen på kvällen var ingen hemma utom jag och Aaron så vi gick ut och åt middag :) Fsk<3 är någos som väldigt få amerikaner gilla här men det är gottgott!
Annars måste jag säga att det bästa stället att ära fastfood på är chick filé, det slår mcdonalds så stort så det finns inte.
 
Idag ska jag troligtvis försöka göra mig av med alla läxor (iaf de flesta) och sen kolla på tv! my life is the best.
 
BILDER/PICTURES/PHOTO/FOTOGRAFIAS
 
Getting redy for the competition! Whitney, Kori, Haley och Sindney
 
 
 
 
 
"Vänta! jag måste tugga klart!" <33
Orientation! :)
Fina tjejerna!! <3
 
Pia och Malin :)
 
 
MMMMM <3                                                              Den otroligt vackra skolan! finare än älvkullen iaf..
 
BYE BYE PEOPLE <3
 


Kommentarer
Anonym

Haha finare än älvkulln iaf xD

Svar: hahaha
Lisa Almstedt

2013-03-03 @ 18:11:27
URL: http://facebook.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0