Baseball!!

Ikväll har jag varit på ännu en baseball match, har några kompisar som spelar. Dom vann så nu har vi gått igenom både område, area, och nu är vi på väg mot state så det är coolt om dom vinner bästa high school laget i texas lixom :) Annars visade jag mitt senior recital odag för klassen och min engelskalärare tyckte det var så bra så hon vill att jag skockar det till henne så att hon kan visa nästa års studenter hur man ska göra för att få A så det va jättekul :) Vet inte om jag skrev det men för ett tag sen kidnappade vi alla senior football killar en morgon och klädde ut dem till tjejer med smink och hela köret och gick ut på frukost innan skolan...
 
jag låg och tänkte lite igårkväll och jag kom och tänka på all mat jag saknar/kommer sakna
 

så mat jag saknar:

  • Köttfärsås
  • hemmagjord lasagne
  • skinksås
  • stuvade makaroner
  • Grovt hembakat bröd!
  • Farmors pannkakor!!
  • Kexchoklad
  • Marabou
  • Hembakade kakor/bakelser

Saker jag kommer sakna (mest godis hahah)

  • Shipley's Donuts
  • hershey's cookies & cream drops
  • Chick fil-a
  • American pancakes with syrup
  • peanutbutter cups!
  • Peanutbutter-jelly sandwich
  • Pizza (american style)

så fruktansvärt onyttigt men ändå!!

nu är det sent så jag ska sova, NATTI <3

HAHA var bara tvungen... va söta vi va en gång i tiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0