week of singing!

hejaan hoppsan!
långsam med bloggningen som vanligt men här kommer en liten uppdatering. Denna veckan har varit full med sång för jag är ju som sagt med i skolkören här borta haha, men vi har iaf haft tävlingar och ska ha våran sista denna veckan... sång i kör är tydligen en dold talang jag har enligt våran körledare, visste jag inte men det är väl alltid kul att höra! En talang jag inte har är bollsporter där emot, det visade sig också denna veckan. Lisa+bollar = fail
Annars har jag också haft min födelsedagslunch med några vänner vilket var mysigt och jag hade en sverige tårta som var epic! (finns en bild om ni kollar lite ner på sidan). Annars är det skola som valigt och plugg men det börjar märkas mer och mer på alla Seniors att året snart är över.. Något som kallas senioritis (trött på skolan syndromet) sprids fort här borta haha, men på tal om riktiga sjukdomar har jag lyckats dra på mig någon förkylning av något slag men det ska väl gå över snart får vi hoppas! Prom börjar närma sig och vi har inga direkt planer än.. jag älskar mina kompisars beslutsångest haha men det är ju någon månad kvar. Alla tjejer är dock jätte sura för att våran bal är ju på en fredag och från början trodde folk att vi skulle få gå tidigt för at göra sig iordning men det sa rektorn nej till så vi får se vad som händer. Ikväll ska jag på något som heter Doll Formal vilket är en formell middag med danslaget och allas föräldrar där alla är jätteuppklädda och beter sig som fint folk, vi fick precis ett 40min tal om hur man beter sig som en dam av våran danslärare så vi får se hur detta ska gå! får bli ett inlägg om det senare.
 
 
på väg mot tävlingen med kören och lunch med lydia och crystal
 
 
 
 
 

Annars är det en speciell dag idag för det är pappas födelsedag!!
Han har det ju inte så dumt han heller för han är på surfsemester borta i värmen...
GRATTIS PAPPA saknar dig <3
 
Nu ska jag gör amig iordning!! bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0