Boomchickawowow

tjollahopp!!
 
Imorgon är det äntligen fredag!! såå skönt, men inte mycket vila för mig för jag ska upp 5 nästa morgon för att åka bort till Katy (en stad) for att hjälpa till som volontär på en STOOOOR cykeltävling som heter MS150. Som volontär är vårt jobb att hjälpa till att dela ut läkemedel och renså sår om det behövs på olika "rest stops" , ska bli kul! vi åker lördag morgon och kommer hem söndag kväll så denna kvällen kommer jag i princip vara okontaktbar för folk utanför USA (bara så ni vet) :)
Sen sist har jag varit på doll formal.. och jag har haft den sista tävlingen med kören. Det är faktiskt mycket roligare än vad jag trott att sjunga i kör haha! kul att veta att det finns andra saker här i livet än dans!
På tal om dans dock var jag ju på Danslagets Banquett det vill säga "doll formal". I princip kan man säga att det var en mycket formell middag där både nuvarande kaptenen, nästa års kapten håller tal, alla Seniors var också tvugna att ge något som kallas för "will" vilket i princip innebär att man "Pass down" en egenskap eller något man gjort till någon yngre i laget som har samma sak.. Lits svårt att förklara men jag gav iaf bort att jag klippte av mitt långa blonda hår till en tjej som heter Haley som också har långt blondt hår som alla tycker borde klippa av det.
Sen så gich våran danslärare upp och sa vad hon tyckte om om alla Seniors också så hela middagen var lixom om att säga hejdå till alla som lämnar laget.

Som många kanske hört har det ju varit ett antal bombningar i Boston under ett maraton, stackars alla som sprang som kände lättnad när dom äntligen såg mållinjen och plötsligt sprängs en bomb! helt ofattbart! Jätte hemskt och så var det ytteligare en bomb i Västra Texas för några dagar sen som sprängdes.. Men vet dock inte orsaken till den än det kan ha varit en olycka men ändå! Hoppas verkligen allt går som det ska under cykeltävlingen i helgen, men det lär ju vara rejält med övervakning efter detta.
 
här kommer lite bilder!
 
  
 
dagens tips.. Följ regler!
Hejdå!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0