Competitive much?!?

vi hade en tävling (IGEN) igår och om man jämför med den som var förra helgen var ju den förra ett skämt! sjukt mycket duktiga folk i denna tävlingen. så efter en LÅNG dag (6.30-23-45) slutade det med att vi vann 1a plats  i nästan allt men när det kom till den bästa av alla kom vi tvåa.. det roliga var att våran danslärare blev såå arg hahah det är väldigt tävlingsinriktat så denna veckan kommer inte bli rolig eftersom vi har stat tävlingen nästa helg alltså bästa highschool-danslaget i texas.
I fredags kväll slutade min kompis Holly's bil att fungera så we had to jump start the car (kmr inte ihåg vad det heter på svenska) med marissas bil, har jag aldrig gjort förut hahha, men tur att det fanns en kille där på skolparkeringen som visste för alltså tjejerna med bil här vet ju inte ens vart man byter olja lixom "det är ju det man går till verkstaden för" hahha
Idag åkte jag till malins hus (utbytesstudent från tyskland) och vi grillade lite och så.. det  var en del folk där.. vi badade, utomhus, i bikini... Det är februari för tusan!! men i alla fall det var trevligt!!
Nu ska Jag sooooova så tack o hej leverpastej!
 
 
 
 
så otroligt attraktiva!
 
Mumsig kvällsmat!! Nattinatti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0