Casual wednesday

kallas onsdagarna här borta och då är det helt acceptabelt och se hur ful och slapp ut man vill.. haha mjukisbyxor ,hoodie och håret i en boll mitt på huvudet är det som gäller!
I alla fall så har det hänt lite enligt mig interessanta saker här.. när man gör EXAKT samma sak varje dag lär man sig upskatta de små sakerna hahha. I alla fall så har jag fått reda på hur mycket läskiga små kryp och djur det verkligen finns här borta! Ingen rolig upptäckt om man säger så. Jag såg också ett citronträd och en 2 dollar sedel (?) :D haha visste jag inte heller att det fanns. 
Dessutom så var det pistolhot på en utbytesstudent kompis skola.. så dom hade lockdown och hela köret men det gick bra, ingen skadad eller något sådant man ändå en läskig upplevelse!
En annan amerikansk kompis råkade ut för en allvarlig bilolycka, det var inte hon som körde men bilen slog i trottoaren och ena däcket exploderade så bilen voltade runt och landade på taket och gled jättelänge. Jag såg en bild på bilen och det syns lixom inte att det är en bil.. men det gick bra med dem också!
Det finns en ny film jag vill se som heter beautiful creatures.. har hört att den ska vara bra! är lite once upon a time möter twilight stilen tror jag.

Idag hade vi något som kallades stop drop and write, det gick ut på att du fick en skrivuppgift i VARJE klass.. Det betyder 7 st -,- fast jag ska inte klaga för jag fick  den bara i fyra klasser men ändå.. det var inte kul! haha
 
mm vi gjorde små korvar i bbq sås och klyft potäter (allt halvfabrikat såklart) men gott var det! :)
JAG SAKNAR HEMMAGJORD MAT!
Nu har jag köpt tejp för att tejpa mina tår.. gud vad jag hatar att att dansa barfota!! har alltid gjort kommer alltid att göra, man bryter ju tårna av sig. Vi har iaf ett uppträdande imorgon (torsdag) kväll och en tävling på lördag igen!
 
JAJA, dax för läxor då.. ska lära mig anatomi
Over and out<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0