For now, More to come!...

 
Here is my senior recital as promised! Sorry about the accent i was tired lol...
 
För dom som inte vet vad detta är så är det ett project i engelskan där man ska visa på något sätt vad man upplevt under highschool.. berätta om minnen osv. jag har ju bara gått där ett år så är ju lite annorlunda för mig men så här blev det.
Och kära svenskar, ta inte illa upp när jag pratar om hur mycket jag gillar det här, jag älskar er minst lika mycket :)
Bilder och prat om prom osv kommer absolt imorgon, tänkte göra det ikv men detta tog hela eftermiddagen så får bli imorgon!
Bye Bye <3
 
 


Kommentarer
Hanna

LIIIISAAAAA, klippet ar privat och gar ej att se :(

Svar: håller på att fixa!! :)
Lisa Almstedt

2013-05-22 @ 04:46:22
URL: http://hannamerica.blogg.se/
Sara

gaah vill se :P

Svar: NUUU :)
Lisa Almstedt

2013-05-22 @ 07:11:44
Anonym

Jättefin film, se framemot att täffa dig snart /eva

2013-05-23 @ 11:45:48
Anonym

One picture of me! WOOP

Svar: haha who is this?
Lisa Almstedt

2013-06-08 @ 01:48:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0