SPRING BREAK!!

hejsan hoppsan alla vänner!!
Nu har jag SPRIG BREAK!! och det är awesome!
 
Lite snabbgenomgån vad som hänt i mitt liv förra veckan:
Vi hade våran sista danstävling med danslaget, gick inte super men jag är nöjd ändå! Att hella competition season var över betydde att vi inte behövde ha flera träningar på ett tag :D så jag var helt ledig varje dag efter skolan nu sista veckan, SKÖNT!
Annars har det varitt en lugn vecka, inte jättemycket läxor eller något!
Sista dagen hade dom ett motivations tal i nästan varje klass och vi kollade på en timmes lång film om hur man ska hålla sig i schack under lovet och hur det finns folk som dör osv. känndes jätteöverdrivet men det kanske behövs inte vet jag. var bara så himla ovant.
I lördags var jag på rodeo!! Super kul va det, man Känner att man är i Texas när man är på sånt!
Lördagen började med att Louise plockade upp min vid 11 (en volontär med YFU) och vi begav oss iväg. när vi väl kom fram såg det inte så jättecoolt ut först men det fanns ett tält där man kunde kolla på gris race så det gjorde vi först, var riktigt gulligt och jag fick hålla i en 5 veckor gammal kulting, så himla söt!! sen gick vi vidare in och det var större än liseberg men man kunde se på alla stånd och sådant att det bara var tillfälligt så det var jättehäftigt. fanns sjukt många karuseller och spel man kunde spela. Jag red på den mekaniska tjuren!! haha och precis när jag gick upp på ena gick en lika gammal tjej upp på den andra så såklart gjorde dom det till en tävling..  jag förlora
:( haha Dessutom är det väll endast i texas du kan få vad som helst friterat.. Friterade oreos, friterad cookirdough, friterad glass osv. listan är lång. Dessutom åt jag ett Kalkonben och funnel cake, som ni kan se på bilder nedanför :D
Sen begav vi oss in i stadiumet dår själva showen och en konsert skulle hållas.. showen bestod av små barn som försökte rida på lamm, tonåringar som försökte fånga kalvar och dra dom över en linje.. om dom klarade den vann dom kalven så dom kämpa hårt men det var inga små kalvar haha. Sen var det både barbacka och med sadel rinding på hästar som skuttade omkring sådär som ni säkert har sätt cowboys tävla i. och samma sak med tjurar.. det var lite läskigt en som hamnade under hästen och hoven skärde upp hans ögonbryn så det var nära men han klarade sig fint! sen var det dags för konserten och den var väl okej men jag visste inte vilket bandet var... The band perry hette dom :)
sen så åkte vi lite mer karuseller och sen åkte vi hem!
I söndags var jag och shoppade hela dagen och på kvällen åkte jag louise och tara till en japansk restaurang där dom lagar maten på bordet framför dig.. och leker med maten också det är jätteroligt :)
idag har jag köpt min PROM DRESS :D:D:D har inte bestämmt mig än om jag ska visa alla eller inte än så ni får vänta ett tag hihi..

Här kommer bilder:
 här är en klänning jag INTE köpte tyckte bara den var lite rolig haha
 
 
 
Funnel cake and fried cookiedough
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
äggen kläcks..
 
åkte jag för första gången också, samma sak som fritt fall
  
Hejdåååå <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0