PROM, BANQUETS, DINOSOURS AND SO MUCH AWESOMENESS

 
Sorry about the Senior recital video it should work now, just scroll down and you will see it!! :)
 
Okej så som ni säkert har sett på facebook så hade jag min PROM i fredags! Helt ärligt tycker jag nästan att det var lite väl dyrt för det man fick.. Men jag hade absolut kul! det är ovanligt att ha balen på en fredag som vi hade så efter skolan var det bara att skynda sig! så jag åkte till hårsalongen och fick mitt hår uppsatt, det tog en och en halv timme för att  de var en halvtimme försenade så jag var lite stressad om jag säger så. Jag var inte jättenöjd med mitt hår men det såg bättre ut sen när jag hade sminket och allt på! men jag blev klar och sen rusade vi hem och jag sminkade mig själv och satte på klänning och skor och packade allt jag behövde för kvällen och voila! redo.. Sen kom min dejt och nästan hela hans familj över och det känndes nästan som ett sånt där filmögonblick när killen står i hallen och väntar och tjejen kommer ner för trappan i hallen ni vet hahah. vi tog lite kort och är vi var klaraså åkte vi till parken vi trodde vi skulle möta alla andra i vår grupp och ta gruppbilder men efter en lång väntan så fattade vi ju att vi var i fel park så det bar av igen mot nästa! Så vi tog lite grupp bilder och sen satte vi oss i limosinen och åkte mot restaurangen. God mat fick vi och snabbspoling frammåt so satte vi oss i limon igen och åkte till själva balen! Den hölls på ett hotell dät vi gick in i en lobby genom en korridor och ut till ännu en "lobby" där vi checkade in och sen gick man in i en jättestor balsal. Det spelades musik och efter vi varit där i ungefär en halvtimme ropade dom ut prom king and queen, (Var inte jag :( haha) och sen var vi bara där i ungefär en timme till för dom stängde vid 12! efter dansen brukar man antingen åka till ett strandhus eller ett hotell så jag och 8 andra kompesar åkte till ett hotell... var kul!
Det va en sammanfattning av min kväll!!
 
Annars har jag gått i skolan som vanligt, vi hade våran choir sring show och banquet så det var en kör middag och en middag efteråt.. var kul dom delade ut massa roliga priser så jag fick "favorit i min klass" så det va gulligt!
 
2 VECKOR KVAR NU, måste snart börja provpacka!! GAAAHHH galet!
 
Här kommer lite bilder på allt och inget :)
 
Prom:
 
 
 
 
Look at facebook for more pictures! :)
Kör:
 
Baseball :)
 
Dinosaurie chicken nuggets,, ganska coolt ändå!!!
 
                                                  Chocolate chips och jordnötssmör! så onyttigt men underbart gott!! <33
Min hjälpreda!!
 
Keep scrolling for senior recital!!
 
BYEBYE<3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0