Just another day

herregud vad jag är dålig på att göra inlägg.. Men anledningen är faktiskt att det inte finns så mycket nytt att skriva om. Blir ju tråkigt att skriva samma saker dag ut och dag in.
Denna terninen har startat bra med undantaget av en rejäl förkylning, Har dessutom varit och tagit en vaccin-spruta mot influensan eftersom YFU sa att ´dom ville att vi gjorde det. Influensan sprider sig tydligen rejält här borta! Men det var som tur inte det jag hade utan det gick över på några dagar :) Annars har det tickat på som vanligt med skola, dans, läxor o.s.v. Jag är förvånad över hur lite som faktiskt händer här borta. Der är inte direkt så att man har övernattningar, eller filmkvällar eller något sånt. Umgås man här så går man ut och äter. Så det finns inte jättemycket att göra! Men jag har inte så mycket tid över ändå så det gör inte så mycket men ändå.

Inga nya roliga bilder har jag heller, jag har ett par filmer men dom vet jag inte hur man lägger upp :(
Det är svårt att ta kort när man inte får ha mobilen i skolan och ingenting spännande händer utanför just nu hahha
 
Så ni får en bild på ett härligt gäng som är saknat istället <3
 
Natti natti, imorgon ska jag upp tidigt och visa mitt solo för våran kritiska danslärare.. Önska mig lycka till haha!


Kommentarer
pappa

Brake a leg :) och ge järnet

2013-01-19 @ 13:15:44
sara

Lycka till!!!! dansen är grym:)

2013-01-19 @ 14:23:13
Mamma

Tror på dig, jag har sett dansen, dansen är bara sååå bra =D <3

2013-01-19 @ 19:36:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0