New year, new possibilities!

Nu är jag hemma från soliga Florida, det känns faktiskt att det är vinter här i Texas nu!
Vi firade jul den 24e efter som vi skulle åka den 25e, men annars firar ju de flesta amerikaner på morgonen den 25e. Men min jul såg ut så att jag kom hem på förmiddagen eftersom jag varit hemma hos louise (volontären jag bodde med en vecka) och så började jag baka pepparkakor och hemmasnickers som ni ser på förra inlägget :)  Efter detta så åkte vi hem till deras familjevän och åt en väldigt formell middag.. sen gick vi hem och öppnade massa presenter, jag fick en klocka, lite kläder, smycken, en tidning, svenskt godis m.m. :D
Sen den 25e packade jag hela dan fram tills vi åkte på eftermiddagen.
Florida var jattebra, först bodde vi 2 dagar hos deras farmor och farfar, och resten bodde vi på ett riktigt lyxigt hotell och träffade lynnes sida av släkten, en högljudd samling människor haha! men det var trevligt, men måste ändå säga att det är riktigt skönt att va hemma igen! Men annars var det enda vi gjorde ligga vid poolen, shoppa lite, spela spel och umgås med deras släkt. Varmt och skönt var det iaf och jag fick tillochmed lite färg :D
Nyår var ganska  tråkig faktisktiskt men det var väl lite mysigt, vi var hemma hos Aaron's föräldrar och kollade på nedräkningen, sen åkte vi till hotellet och gick och la oss.. thats it :)
 
här kommer lite bilder:
 
  
 
 
kusinerna i florida
hotell entreen
  
utsikt
 
                                                                                Plantaines, jättegott faktiskt! typ banan chips
 
 
   
poolen :D
Tack o hej leverpastej!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0