♥♥DANCE♥♥

Dagarna går ganska långsamt här borta, finns inte så mycket att göra just nu.. vad gör man då kan man ju fråga sig? jo man skypear MASSOR, koreograferar ett helt danssolo, lär sig en "cup-song" vilket innebär att man slår en mugg mot golvet i olika ryther som passar till olika sånger. Ja det är väl i princip det enda jag gjort sen jag kom hem från Florida. Förutom att sova, lääänge.. och kollat på tv. Kan ju verka jätteskönt, och det är det absolut ibland men sen så kommer det ju dagar när man får lite abstinensbesvär och typ hoppar runt som en galning bara för att ha något att göra haha.
Jag har fortfarande inte vågat klippa av mig håret.. men tack för alla kommentarer. jag kommer nog göra det, frågan är bara när.
just nu kom jag precis hem från gymmet, jag Lydia och joanna har dansat.. är nästan helt klar med mitt solo nu vilket är på tiden för tävlingen är nu i januari! Läskigt, men jag tycker faktiskt att dansen är ganska bra.
Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film.. om jag hittar någon bra!
 
Natti natti <3


Kommentarer
Hanna

HAHHAHA lisa bilden med stor nasa jag dooor, du kanske borde fundera pa a nose job??? ;)

Svar: hahah tack du, Jag funderade faktiskt på det! kanske en haka som matchar också? ;)
Lisa Almstedt

2013-01-14 @ 06:18:51
URL: http://hannamerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0