Say cheese!

Igår hade vi en match... vilket betyder gå och lägga sig seeeeeeent... Vilket betyder tröööööött
Vi kom väl hem vid typ 11.30 och sen så hade jag ett quiz idag som jag var tvungen att plugga till, så det slutade med att jag somnade på golvet runt halv 2 och vaknade vid ca 5. Härligt!
Annars har dagarna varit som dom alltid är, men idag efter träningen hade vi ett "evenemang" där alla pappor kom till danssalen och vi dansade linedance tillsammans med dom. Och sen när vi kom hem senare så blev Lauren frågad till Homecoming :D Jättegulligt.
 


Nästa vecka är HOMECOMING WEEK :D måste hitta klänning och massa andra kläder... Men kul ändå
Men nu ska jag sova för jag är superduper trött!
Nattinatti på er<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0