oh you're the Swedish girl!

kan nog inte ens räkna hur många gånger jag hört det nu.. Blev lite shockad i början att folk hört talas om mig eftersom skolan är så stor!
I lördags hade vi en football match, vi vann :D och i söndags gjorde jag inte jättemycket.. tog det lugnt och pratade lite med folk hemma i Sverige, Mysigt var det! Saknar er alla i kyliga Sverige ska ni veta.
Idag var jag i skolan som vanligt men vi hade ingen träning!! typ once in a lifetime, och som grädde på moset (hah) så hade jag inga läxor!! vad händer med världen?! LOVELY. Sen nu senare så gick vi ut och åt på en kina restaurang, det var jättegott och sen så åkte vi och skulle "välkommna" Aarons föräldrar och syster som flög hit :) fast dom har ett hus här också tror jag.. men iaf det var inte en vanlig flygplats utan dom kom såklart i ett privat flyg... till en privat flygplats.. (?!) OKEJ?
Så sjukt häftigt var det och dom var jättesöta och gamla, Deras farmor sa "åh, vi älskar flickor.. Nu har vi tre barnbarn" Jätteglad! helt underbara människor. Dom är väldigt insatta i Fine arts så när dom berättade att jag dansar balett och spelar piano blev dom väldigt intresserade.
Min sötis<3

Family :D<3


Mitt bak är jag :D:D mitt första riktiga uppträdande, gick helt okej ända:)
Nu ska jag ladda om batterierna för morgondagens skola och träning!

Sov så gott<3


Kommentarer
Hanna

AAAh ditt danceteam ser sa proffsigt ut (jamfort med mitt haha) men har du film nar du dansar med dom? vill se vill se :D kram

Svar: Hahahha, jag vill se ditt.. finns det på youtube??Nej jag har bara på dom, jag är inte med när jag filmade det :/
Lisa Almstedt

2012-09-19 @ 14:44:50
URL: http://hannamerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0