Of to somewhere else...


Jag har inte skrivit på ett tag för att det har varit lite crazy här borta. Jag har nu flyttat från min värdfamilj och bor hos en volontär i Katy.. Vilket är typ 40 min från Sugarland. Jag ska inte gå in på detaljer men kan säga att det helt enkelt inte fungerade med min gamla värdfamilj och det har jag kännt lite på mig från första början. Så just nu har dom ingen värdfamilj åt mig men jag ska åka och hälsa på en familj nu i helgen som har 2 döttrar i mitt danslag på skolan för att dom kanske skulle kunna tänka sig att vara värdfamilj. Dom hade tydligen varit det förut, spännande!
Men just nu är allt ganska upp och ner för att jag packade på typ 10 min så för det första är alla mina saker helt huller om buller.. hälften är i bilen och annat är i resväskor o.s.v. Och jag har inte haft någon tid alls att plugga så skolan går ju lite som den går också men jag får väl försöka fixa det senare om det går. Mycket sömn blir det ju inte heller så jag är helt död.
Dom jag bor med nu är i alla fall Louise och henner dotter Tara och dom är jättesnälla och det finns mer familjekänsla här än vad jag har kännt ända sen jag kom hit.
Igår hade jag min första match med danslaget också så det var superkul! Jag var väl lite överallt och inte alltid i takt kanske men jag hade kul iaf hahha. och skolandan här är ju helt otrolig.
Nu ska vi snart ut och äta så här kommer lite bilder och så får jag skriva mer imorgon eller så!


   

 

 

   

Over and out <3
 
 


Kommentarer
Sara

Naaw sötaste rummet såg jättemysigt ut ju! Hoppas de klickar med nya familjen och att du får bo kvar där hade ju varit perfa med danstjejerna! Vad har ni för skor på fötterna när ni dansar på gräset?

Svar: Ja det är mysigt :D Jag träffade dom idag och dom verkar jättesnälla så jag kommer förhoppningsvis flytta in nu i veckan!Vi har beiga jazzskor.. fast utan snören :)
Lisa Almstedt

2012-09-08 @ 09:27:28
Berit

Hej Lisa! Härligt att ha dig tillbaka på bloggen.
Har saknat dig såå! Kram Farmor

2012-09-08 @ 15:29:29
Eva

Hoppas det ordnar sig med en ny värdfamilj, håller tummarna... Bra gjort att du stod på dig och flyttade när det inte känndes bra! Erik och Oskar hälsar också

2012-09-08 @ 15:35:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0