HOT SOUP

Jag somnade under tiden jag skrev så jag skriver nu istället! haha
Igår så var jag först i skolan till 5, en väldigt bra dag faktiskt men träningen var HEMSK trodde nästan jag skulle svimma. Alltså vi är ju ute på en enorm parkering och du måste hitt din EXAKTA plats, ett litet steg åt något håll är fel. Sen så ska vi dansa under tíden också... Bara det hade varit helt okej men när det är gassande sol 100 degrees och luftfuktighet som ingen annan blir det lite jobbigt!
Efter skolan gick jag, Marissa och whitney på en volleyboll match. Mkt mer spännande än vad jag trodde faktiskt, vi vann :D Men det är här "hot soup" kommer in.. Någon på skolan har kommit på att "Hot soup" ska betyda något bra så på alla matcher kommer ett gäng killar med stora träslevar och skriker HOT SOUP och vevar meed slevarna.. Tror det betyder något i stil med att vi är "to hot to handle" typ... Det andra laget är cold soup, Har faktiskt ingen aning om hur folk kom fram till det men! hah.
Sen då åkte vi till DQ och sen åkte vi hem och åt upp allt vi köpt :D

Idag ska vi åka till San antonio för att först gå på en begravning och sen till Sea world mm :)  ska bli kuligt, vi ska sova på ett hotell till söndag och sen åker vi väl hem på söndag eftermiddag skulle jag tro!
 
Volleyball :)
Whitney, Marissa och Karly :)
How we do it in Texas... Ni ser kanske inte men det är Stora (!) saker haha
   
Mitt US history project.. känner mig otroligt kreativ!

Bye bye<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0