GO VIKINGS

Idag var jag på min första fotbollsmatch, det var kul men jag trodde det skulle vara mer folk än det var. Men jag träffade roligt folk och det var kul att få komma ut ur huset och träffa lite kompisar för en gångs skull!
Annars har dagen rullat på som vanligt mina nya lektioner går bra och nu är det en tre dagars helg för att det är Labour day på måndag :) Imorgon ska vi på manikyr och sen så ska vi göra några ärenden på stan..
Och sen nästa vecka börjar träningen med dansen på riktigt! Spännande :D Finns inte så mkt mer att skriva om egentligen.. Har ni någon fråga om något kull så är det bara att kommentera :) haha
här kommer lite bilder från matchen :)
 

Kajsa, Den andra svenska utbytesstudenten på min skola :)


Dolls and the marching band!

Jag har en film också men vet inte hur man lägger upp den, haha men kanske klurar ut det så ni får vänta på den :)
Nattinatti <3
 


Kommentarer
Mamma :)

Vilken STOOOOOR arena!!!!! Kul att det finns en till utbytesstudent från Sverige, är ni ännu fler? Vem fick du åka med från matchen?? Kraam

Svar: Jag har bara träffat henne, men jag vet inte om det finns fler från andra länder. Det finns en till från Sverige som åker med YFU men hon bor inne i Houston :) Adam kom och hämtade mig efter matchen. Kram
Lisa Almstedt

2012-09-01 @ 15:47:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0