Everything happens for a reason

Okej, så igår åkte jag hem till familjen som skulle kunna tänka sig att vara värdfamilj och sov där tills idag..
Allt gick jättebra och jag tror verkligen detta kommer funka.. Dom känns som en väldigt rolig och aktiv/social familj. Dom fyllde i alla papper och ansöknings saker så förhoppningsvis är kan jag flytta ín någon gång till veckan, och det är skönt, inte för att det är något fel på denna familjen dom är superduper snälla och allt men jag vill bara få ordning på allt och slippa gå upp en timme tidigare varje morgon.
Så jag kom dit igårkväll och vi satt och pratade ett tag.. dom ställde frågor, jag ställde frågor osv.. Väldigt avslappnat och behagligt. Sen gick vi ut och åt på The cheescake faktory, samma som min före detta värdfamilj älskar så jag var lite nervös att jag skulle stöta på dom men det gjorde vi inte. Sen kom vi tillbaka och några av tjejernas kompisar kom över och vi kollade på lite gamla dansfilmer och så och sen når dom gick satt jag Marissa och Lauren uppe till typ 1 och bara pratade.
Idag gick vi upp, åt frukost och sen åkte vi och köpte lite saker jag kommer behöva som knäskydd osv när vi ska rulla runt ute på parkeringen på träningar så det var bra och sen kom Louise och hämtade mig och vi åt middag och sen hjälpte hon mig med mitt mette project som jag inte fattade något alls av men nu är det typ halvklart :)
Så det har varit full fart denna helgen och nu känns det lite bättre så det är skönt! Blir nog bra ändå, som sagt.. Everything happens for a reason, det är typ deras motto här i Texas, men det är ju faktiskt sant.. Om jag inte hade blivit Placerad hos min gamla värdfamilj först hade jag ju aldrig träffat alla härliga människor jag har träffat nu.. och inte hittat denna familjen heller, så vi får väl se vad som händer!
Nu ska jag plugga lite till ett mattequiz och sen ska jag SOVA<3
Har fått världens förkylning också.. Perfect timing.. Not! Men men, jag överlever nog det också :) 


 
2 av mina kompisar, Lydia och sen är det lagkaptenen Karly :)

Jag tyckte sminket vi fick var ganska coolt :D
 
woop woop, hollister                                    och en söt vovve :)

Ni är säkert snart trötta på allt tjat om denna dans men det är vad mitt liv består av här borta, Dans och drama.. Så ni får leva med det! Haha

Bye bye people<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0