Burn baby burn

Heeej :)
Förlåt alla som jag varit seg med att svara!
Jag har flyttat in med min nya värdfamilj nu och det verkar jättebra, så om vi tar det från början. I torsdags kväll flyttade jag in här och dom är jättesnälla, när jag kom fram så satt denna på  min dörr.

Min värdmamma hade gjort den, Söt! Så Lynne är min värdmamma, Aaron värdpappa och Marissa och Lauren är mina värdsystrar. Maggie är deras hund :) Folk behandlar verklígen sina hundar som människor här.. Alla gör det!
Eftersom det var lite hastigt, dom hade ju inte direkt planerat att ha en utbytesstudent, så ser mitt rum ut så här..
 
Stoor säng blir det!
Första natten somnade jag sittandes i hörnet på soffan när jag försökte plugga anatomi och jag vaknade likadant nästa morgon.. måste varit väldigt trött! haha
På fredagen efter träningen så hjälpte vi till att förbereda för den första skoladansen som var Morp (Prom baklänges), så vi fixade inför det och sen åkte vi hem fölr att senare åka tillbaka för att va med på själva dansen.. men det var inte en så stor grej här tydligen, det var typ inga där och man klädde ju inte direkt upp sig. Men jag längtar till Homecoming week, det är en mkt större grej så det ska bli kuuuul :)






Igår var vi på YFUs orientering man måste gå på men vi var tvugna att åka tidigare pga träning och så hade vi en football match. Vi vann! woopwoop, Men eftersom det blev lite brottom till träningen glömmer lisa solkräm här i soliga texas.. Det slutade inte jättebra.
 
VACKERT eller hur? Shorts-, tshirt-, solglasögon- och strumpbränna!
känner mig som en kräfta.
Efter matchen åkte vi till Cici's och åt pizza med danslaget och bandet. Var jättekul men jag glömde min kamera så får ta lite bilder nästa match!
Blev vald till Dancer of the week också så jag och Sarah som blev vald till Spiritgirl fick gå med över till andra danslaget och träffa dom under matchen :)


Nu ska jag ringa min kära moder och se om hon svarar, sen ska jag väl plugga antar jag :/ kanonkul..

Over and out<3



Kommentarer
Fredrika

älskar när du uppdaterar!! dagens höjdpunkt typ, haha puss

Svar: förlåt för att jag varit så dålig på sista tiden, haha puss!
Lisa Almstedt

2012-09-16 @ 20:39:23
Sara

Är det dina värdsystrar på bilden? puss

Svar: hon på den första bilden och hon till höger på den andra är mina värdsystrar :) puss<3
Lisa Almstedt

2012-09-17 @ 08:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0