Äntligen helg!

Jag förstår inte hur man kan bli så fruktansvärt trött av att gå i skolan... helt sjukt!
Men idag började vi iaf dagen med att åka till wallmart och shoppa loss lite, jag köpte en ENORM vattenflaska som alla har som man tydligen behöver om man ska stå och marchera med bandet i några timmar. Sen så åkte vi till nagelsalongen för en manikyr :) blev faktiskt riktigt bra, jag tog något som heter shellac som är ett speciellt nagellack som gör att det håller mycket längre, lite dyrare men ändå värt! Efter detta begav vi oss till nordströms för att lämna tillbaka min rygsäck som jag aldrig andvänder och efter det så bar det av mot dagens huvudaktivitet.
Vi åkte till ett ställe som heter "spring", det är en liten stad med jättemånga småbutiker. Verkligen en gammal Texas railroad stad, var riktigt mysigt och efter ett tag började det åska och spöregna så vi gick in under ett tak utanför en restaurang där det satt en man som spelade och sjöng gamla countrylåtar. MYS
Men med värme, mycket gång och otrolig trötthet så blir inte dagen så lång så efter det så åkte vi hem igen :)
Imorgon ska vi åka iväg och köpa en skrivare för det har dom ingen så det behövs och sen på måndag är det Labour day vilket betyder INGEN SKOLA <3
 
Här kommer iaf lite bilder från dagen:
 


 


Friterade reeses peanutbutter cups<3 så sjukt gott

Såpbubbelmaskin!
 

 

Over and out<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0