Life as it's supposed to be!

Vi gick aldrig til själva dansen i lördags, för att det var tydligen inte värt det att betala för att gå in.. Inte så många där. Så vi gick på middag och sen så hade vi inte så mycket att göra så vii åkte runt ett tag... Var lite drygt först men sen gick vi på bio, Taken 2... Den var helt okej, men det var allt som allt en mysig kväll iaf!
Igår kväll (måndag) hade vi en "marching contest" vilket innebär att vi uppträder med precis samma sak som om det vore fotbollsmatch fast vi blir bedömda av domare... Vi fick inte höra vad dommarna sa men  det är ju meningen att vi ska vara typ bäst inom vårt område och det ända coacherna sa till oss var att vi hade mycket att jobba på.. inte  perfekt kanske med andra ord!
Annars rullar det på som vanligt här borta.. trivs bra i min familj och har ett otroligt fulspäckat schema. Det ända man skulle kunna önska sig var kanske lite mer sömn.. haha.
Förkylning har jag fått igen också, inte bra!
Bjöd på Djungelvrål i skolan idag, inte jätteuppskattat! hahha, men hittade faktilskt 2 som gillade det!!
Jag ska bjuda på lite choklad och också så dom inte tror att allt svenskt godis är hemskt...
Folk börjar redan förbereda för halloween här också.. hela vårat hus är pyntat med massa saker. Eftersom jag hatar skräckfilmer så är ju inte halloween min favorithögtid men folk kommer säkert dra med mig till något haunted house, eller spökskog eller nåt sånt..Kommer vara livrädd!! Har sett lite av decorationerna dom säljer lite här och där.. Omg, dom går verkligen in för det och det ser riktigt äkta ut... men det är ett senare problem! haha

Homecoming!
Blek? jajamensan! fast dom är faktiskt alla mexicaner, från indien eller Arab så det är faktiskt derför det är så stor kontrast!
 
Det är meningen att det ska se kinesiskt ut.. (?) Alien eller Superhjälte tycker jag mer...

Over and out <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0