It's Friday, Friday

Heeeeeej :)
Denna veckan har varit bättre än vanligt, troligtvis pga av att det är homecoming! I dag hade vi vårat Homecoming game och imorgon är det skoladansen. Så imorgon ska jag sova lääänge och sen ska vi göra oss iordning. Sen så brukar man tydligen ta kort med gruppen man går med och gå och äta någon stans och sen går man till själva dansen om man vill. Alla går inte för att en del tycker det är lite akward på grund av sättet folk dansar på. Ni som har hört talas om grinding fattar nog.
Jag är verkligen jätte upptagen här borta så jag är ledsen att jag inte kan uppdatera så ofta men jag updaterar iaf MINST 1 gång i veckan.
Allt går bra med min nya familj och jag trivs :) så det är skönt! Men jag är ju inte den mest framåt personen i världen hela tiden så jag försöker bli lite mer social, haha.

Sååå, Homecoming game...
VI VANN BTW, 22-0 haha. Allt började med pre game där som annonserade Homecoming king and queen och sweethearts. Så vi stod där på planen i typ 45 min, helt stilla, Och sen började matchen :) riktigt brutal match faktiskt trodde dom skulle bryta sönder varandra. Sen var det halftime och vi upträdde som vanligt, helt okej :)

Pratade med Hannizzz för några dagar sen också, Saknar dig söt! Hanna är utbytesstudent i Iowa :) (http://hannamerica.blogg.se/)
 
Hanna och hennes läskiga värdbror med konstig mask.. hah
 
såå sööt..
 
 
Me and my awesome friend Lydia <3                och ja... sällskapet jag måste stå ut med vid lunch varje dag ;)
 
Kan få en letterman också :D:D trodde inte jag skulle kunna köpa en men yay :)
 Over and out<3


Kommentarer
Bosse

Hoppas ni haft det kul på homecomming.. men skall du köpa en fällkniv ?
http://www.leathermans.co.uk

Svar: hahaha nej leatherman jacket :)
Lisa Almstedt

2012-10-07 @ 17:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0