Hur förklarar man ordet lagom?!

heeeej :)
Både igår och idag var vi och kollade efter Homecoming saker.. Så igår hittade jag både klänning och skor, och nu på kvällen har jag och Kajsa målat massa sverigesaker på vita t-shirtar till twin-day.. awesome!
Imorgon ska jag troligtvis vara bat-woman bara för att jag är så sjukt cool men det är lite läskigt för jag har ingen aning om hur seriösa folk är, man vill ju inte vara helt udda lixom! men annars har det inte hänt så mycket.. har skypeat med lite folk från hemma vilket alltid är mysigt! Men det får en ju att inse hur bra man hade det innan man åkte.. men, men, life goes on!
Nu ska jag sova lite efter allt pluggande så vi hörs.
true love<3
 
riktiga mästervärk...
 
Lauren har tydligen bestämt sig för att vara   
en vattenmelon på character day.. hhmm

Over and out!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0