hola, bonjour, hi, goddag

 
Heeeej! Dags att skriva lite kanske :) Denna veckan  har varit bra, ganska lugn vilket var skönt som en omväxling. hade en match i fredags som vi vann, vårt fotbollslag är jättebra i år. sen var det ju meningen att vi skulle gå till ett haunted house igår men det blev inte så.. vilket var tur jag hade ju svmmat helt seriöst. Vad jag hörde om stället vi skulle till så var det mitt ute i skogen och man fick gå själva och folk jagade en med motorsågar.. så ja.
Men vi gjorde lite andra saker istället så det var mysigt.
Min värdpappa håller på att starta en kak-fabrik så dom håller på att bygga den nu, och vi var och kollade på den idag den är gigantisk.. men det var kull att se :) annars har det varit en superslapp dag, har kollat på två filmer och inget mer.. bland annat I am number four (SNYGG). Ska väll snart äta antar jag, så livet flyter på här borta. Hoppas inte nästa vecka blir för jobbig bara för vi har en match på torsdag och sen så har vi tävling på lördag så det kommer bli mkt träning.. vilket betyder lite tid för läxor vilket betyder lite sömn haha.

Någon som vill bli jagad av honom mitt i natten i skogen? Inte jag iaf!

bye people<3


Kommentarer
Ann-Marie

Hej Lisa, vi saknade dig i helgen, var i Karlstad träffade Bosse o Sara, vi var allihop hos Eva i "Torpet". H¨rs som du har det bra, men det blir inte något vit jul før dig i år : ) Här är det regn og rusk. Filip har fått körkort det är väll det som är nytt Kram Ann-Marie

Svar: hej! åh det låter mysigt. nej det blir det verkligen inte, men det börjar faktiskt bli lite kallare nu! ja jag hörde att han hade tagit det, hälsa grattis! saknar er alla, kram!
Lisa Almstedt

2012-10-22 @ 18:21:32
sara

Hej testar en grej bara:-)

Svar: hahah okej
Lisa Almstedt

2012-10-24 @ 11:56:41
Berit

Hej vad roligt att du trivs bra i din nya värdfamilj.
Du kanske får börja baka svenska kakor i fabriken nu då de blir att göra.
Du får skicka önskelista för timmen har lång väg till texas.
Kram farmor

Svar: ja det gör jag verkligen, hahah jag får ge det som förslag till honom! Det ska jag absolut göra, kram på dig!
Lisa Almstedt

2012-10-24 @ 11:59:29
Berit

*tomten

2012-10-24 @ 12:00:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0