Bara amerikanska tjejer kan lyckas med så mkt drama!

heeeej folk!
Jag har haft en bra vecka, går lite upp och ner varje dag förstås.. är sjukt svårt att vara så översocial (som man behöver vara här borta) när man är jättetrött. Men lösningen på det heter.. KAFFE!
Dåligt för magen men du vaknar för dagen! (hehe)
Son rubriken beskriver så handlar ju allt just nu om Drama här borta.. herre min jesus vad folk pratar om varandra bakom ryggar! helt sjukt.. Killar är så mycket mindre komplicerade att umgås med haha. Men om man umgås för mycket med killar så är man ju slampa så man får vara lite på sin vakt. Rykten och sånt sprids fort och det ända man kan göra är att försöka hålla en låg profil.. Alla är ju såklart inte så och det finns helt underbart folk också men triangeldraman = Catfight..
Min familj är fortfarande super och vi har haft en till marching contest och football game (lördag)
 
http://www.youtube.com/watch?v=r5hzXX-AV84&sns=em (för dom som vill se :P )

Fick två paket hemifrån också me GODIS<3 och tidningar och massa kuligt från min kära familj, och ett brev från mammi :) TACK!
Så smutsig blir man efter en träning ute på parkeringen.. myyyys
Amerikaner...
<3<3<3
Over and out <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0