Here we gooo!!

Hej allihopa!
Jag heter Lisa och är 18 år. Jag ska spendera ett år som utbytesstudent i Texas(!) och eftersom många tjatat på mig tänkte jag skapa den här bloggen så att ni kan få läsa om hur mitt liv ser ut och jag har det där borta :)
Jag har fått min värdfamilj, fick den väldigt tidigt faktiskt (redan i februari) så har kunnat lära känna dom ganska bra, vilket är väääldigt skönt. Min värdmamma är jättesnäll och sjukt taggad haha! Jag åker den 2 augusti och jag flyger helt själv!! vilket jag tycker är läskigt iaf... Och det är om exakt 2 veckor från idag(!!!!!) FETT snart och är megataggad!
Men jag ska iaf försöka uppdatera så ofta jag kan, får se hur det går!

 

Adios! <3

             



Kommentarer
Secret admirer

I'm your biggest fan darling

2012-07-20 @ 09:43:26
Emma

GILLLLLLLAAAA <3

2012-07-20 @ 15:55:30
URL: http://emmahoijer.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0