bbq with my family :)

tjaaaa!
Idag så hade jag min "hejdå lunch" med släkten, var jättemysigt och jag fick jättefina och praktiska presenter att ha med! Det hade jag inte väntat mig så det var en rolig överraskning. Tillslut kom det ounvikliga hejdå sägandet, och jag kommer sakna allihop... fast er vet jag ändå att ni finns kvar när jag kommer tillbaka, så lätt blir ni inte av med mig! När alla åkt hem gick jag och mamma upp och började packa alla saker, jag tänkte ju att det var lugnt... jag hade ju till och med provpackat och allt! Så vi packade på och mamma skrev ner allt så jag vet vad jag har, och så skulle vi väga... 25 kg?! Hur gick det till, kände jag? och då hade jag ändå packat handbagaget fullt.. Men det var bara att börja pussla! Så nu slutade det med att jag har mycket kläder och jättemkt smycken på mig, och handbagaget är smockfullt hahah, men det gick! 22,6 kg blev det tillslut, hoppas bara vår våg är lika som vågen på flygplatsen!
Senare på kvällen var jag ute och gick med min underbara vän josse, var jättekul för vi hade inte setts på ett tag och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Så skönt med folk man bara kan prata på med<3

Kanske ska gå och lägga mig innan 1 ikväll för en gångs skull, kan vara skönt!
Bilder comes here... ;)

<3
 
 
 
Mästerkockarna Andreas och pappa 
 

Sara (min syster) hade gjort en jättefin skylt :)

Mina presenter bestod utav en berlock till mitt armband, en dagbok att skriva i, dollar, lyckohälsningar och en otroligt fin bok av min familj som ni ser på bilden! Helt perfekt med massamassa bilder, 20 sidor lika fulla med bilder som dom ni ser! TACK så jättemycket för alla presenter!


Mysig promenad med en mysig tjej i en mysig skog! Älskar dig<3
 
hejdåååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0