packapackapacka...

Heeej! Jag ska ju då som sagt bo i Texas... I något som heter "Sugar land". Gulligt namn haha. Det  ligger väldigt nära Huston och det är tydligen gångavstånd till typ allt från mitt hus vilket är Nice! Min värdfamilj består av paret Schickman och jag kommer gå på John foster dulles high school som är en STOR skola... Läskigt! Längtar inte till första skoldagen just nu om man säger så!!
Förut idag provade jag att packa lite för att se hur mycket som fick plats i väskan och hur mycket det vägde och så, det är jättesvårt att försöka tänka ut vad man ska ha med sig ska jag säga er!! Men när jag väl hade gått igenom hela garderoben och alla smycken och sånt la jag ner det i väskan och hoppades på det bästa... Jag kan ju säga att jag var ganska duktig för min väska vägde typ 22kg och maxvikt är 23kg, kanon! Och då kan jag ju ändå lägga ner en del i handbagaget om det skulle behövas :)  Något som är väldigt skönt är att åka till ett ställe där det är väldigt varmt... tunna kläder tar mindre plats. Medeltemperaturen under sommaren ligger runt 35 grader och under  vintern är det inte vanlig att det understiger 10 gradet vad jag har läst och hört.  Sen är det dator och sånt som ska med också men det fixar sig nog! Så det är skönt, nu känns det som att jag har lite bättre koll i alla fall... allt händer så fort!
Ttyl! pussss
File:Sugarland Town Square.jpg    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0