heeej

Hej på er!
Idag har jag inte gjort jättemkt, vaknade hos Kristina som hade födelsedags-maskerad igår.. hon fyllde 18 så GRATTIS till stora tjejen!! Det var jättekul, men har varit lite halvseg hela dagen. Sen åkte jag hem till Emma vid typ 4 och spenderade resten av dagen med henne, Fredrika, Lovisa och Therese! Myyyyyyyys :) Men det var sista gången jag träffade både Kristina, Therese och Lovisa innan jag åker! :( sorgligt! men man får tänka på att vi ses ju om ett år igen, och jag kommer INTE glömma bort er om ni trodde det!
Nu ska jag försöka planera en liten "Hejdå middag" som jag tänkte ha nu innan jag åker så jag kan säga hejdå till alla ordentligt...

Bye bye <3

             

Maskerad...
Jag är ariel om ni inte ser det!                                                        Gofika ;)
 
Bild på oss från skolavslutningen<33


Kommentarer
Fredrika

synd att alla va fina utom mig. hihi ah puss anyway

Svar: Du är jättesöt<3
Lisa Almstedt

2012-07-28 @ 11:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0