Härlig dag!

Tjena! Nu när det börjar närma sig försöker jag spendera så mycket tid som möjligt med med mina kära vänner och familj för jag kommer sakna alla så otroligt mycket! Först var jag ute och seglade med några kompisar vilket var väldigt härligt, fast det blev lite kallt då och då när solen försvann måste jag säga... Dum som jag är sätter jag på mig shorts, inte bara för att det blev kallt utan om jag varit lite smart så hade jag tänkt på hur lätt jag blir solbränd och iaf smörjt in mig med lite solkräm... Men men,lite färg är ju aldrig fel att få! synd att det gör så ont på efterhand bara... heh. Efter detta åkte jag hem och provpackade lite som jag skrev om förut, för att sedan åka vidare hem till en kompis pojkvän för att ha en mysig grillkväll tillsammans med mina fina tjejor! Jättegott och jättemysigt var det!
Tack alla som var med för en minst sagt härlig dag!

 


segla :D


min sötis<3


gammal bild... luv u guys<3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0