8 dagar kvar!!

Bonjour mes amis!
Har precia kollat igenom ALLA papper jag någinsin fått från YFU (min utbytes organisation) och det är många kan jag säga! Det visade sig att det fanns lite saker kvar att göra så det var väldigt bra att jag gjorde det, heheh... Jag ska försöka läsa igenom det mesta av den stora "Student handbook" jag fått, för att dom säger ju att det blir bättre ju mer påläst man är så... Jag har också kommit fram till att jag vet alldeles för lite om Sverige (!) så jag får väl läsa på lite om olika saker :)
Annars har jag varit på släktkalas hela dagen, min pappas kusin fyllde 50. Så det var mysigt med mat och lite vattenskidor och sånt!
Just nu känns det ganska bra med allt som har med USA att göra, det är jättemånga som frågar om jag har fått resfeber än och mitt svar är samma varje gång... Det kommer och går! Vissa dagar eller rent av timmar är det jättelugnt och andra har jag typ panik, men typ alla säger ju att det är normalt så vi säger att det är det iaf, haha.
Jaja.. nu ska jag googla lite om sverige och texas, och sen ska jag väl sova. Fatta vad mycket tid man skulle få över om man slapp sova!  
PUSS!
 

Papper, papper och mera papper...

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0