5 Days...

heeeej!
Just nu sitter jag och kollar på OS invigningen, fett coolt!
Idag har jag köpt en resväska som jag ska ha som handbagage, matchar min stora såklart ;) sen var jag ute och seglade med mina föräldrar, fast det är ju lite svårt när det inte blåser... så halvvägs tillbaka stod det heeeelt still. Det är då det är tur att man har motor!
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker... Sinnessjukt, men är faktiskt inte helt panikslagen! Antar att jag inte riktigt fattat det än. Kommer väl när jag sitter helt ensam på flygplatsen och bara väntar :S Jaja, det blir säkert bra! Jag har i alla fall läst igenom nästan hela min "Handbok för studenter" så det känns bra! Slutade med att jag somnade i solen när jag läste så hann inte riktigt igenom hela... hehe. Skönt var det iaf! ÄLSKAR vädret, och det bästa är att jag kommer få nästan ett helt år med sånt väder :D (utom några månader). Har hittat en sida på nätet där det finns massa info om Sverige också, fett bra! Eftersom som sagt är jag förvånansvärt okunnig om mitt kära land.
Nu ska jag återgå till OS :)

XOXO Gossipgirl...

 
Ser bra ut enligt mig! Fett varmt och inte jättemkt sol = jag kommer inte bränna mig :D haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0