God Jul.. !?

 
hej alla hängivna läsare..
Blir bara sämre och sämre på att skriva inlägg men nu tänkte jag att NU ska jag börja igen haha, vi får se hur det går.
Så sist jag skrev tror jag var thanksgiving vilket är SUPER länge sen så jag får väl försöka ta ikapp lite.. om jag kommer ihåg.

-Jag har varit på starbucks några gånger och pluggat med kompisar (är lixom the place to be here hah)
-Vi har haft en Band and Doll Night
-Marissa har fyllt år
-Jag har skickat paket hem (idag)
-Skola som vanligt...
-Vi ska till Florida över jul/nyår :D
-Håller på att göra ett danssolo som jag ska tävla med i januari (resulterar i lite blåmärken och något gick väldigt fel i axeln så nu gör den ONT)
-Har klippt håret, bara topparna men ändå
-Har åkt skriskor i Gallerian med YFU
-Har kollat på julkalendern! :D
-Och så ska jag till HAWAII i februari också om jag inte redans sagt det!!!!!! YEEY
Det är väl ungefär det som hänt
Det sägs ju att bilder säger mer än 1000 ord så här kommer några :D

   
                                                               Jag älskar Morgan's hår.. är jättecoolt 
Band and doll night, detta (på bilden) är en sketch där Danslaget gör narr av bandet i princip
 
Marissa är helt OBSESSED med ariel så detta är hennes tårta
Min present, plus en tallrick med Ariel på
 
 
 
 

MUMS!!

Det är helt sjukt vad fort tiden går här borta, poff så blev 10 månader 6?!
Det är lixom jul nu snart. Och alla skickar så mysiga vintriga bilder hemifrån med snö och mössor och vantar, och här kan man lixom gå runt i t-shirt.. vart är julkänslan???
Saknar faktiskt Dansen mer än vad jag trodde jag skulle göra, med nötknäpparen och hela köret<3
Men jag ska verkligen inte klaga, jag har det jättebra här borta och har nog allt bllivit llite amerkianiserad ändå haha. Har sagt det förut men om det är någon som funderar på att åka som utbytesstudent GÖR DET, fett värt det :)
pusssss<3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0