22 December!

sammanfattning av denna vecka... För många prov och för lite sömn!
men nu är alla prov över och nu är det loooooov<3 har varit så sjukt skoltrött de sista veckorna.
Nu har jag har äntligen fått min letterman!!!!! fick den igår så nu är jag en äkta amerikansk tonåring (:
annars är det lika lite snö som vanligt här borta, jag går fortfarande omkring i tunn tröja och jeans hela dagarna och kan inte fatta att om 2 dagar är det jul. Handlade klart de sista julklapparna idag, haha sista-minuten börjar bli mitt mellannamn här borta. slog in paketen också! men jag vaknade vid 1 idag så har inte hunnit med så mycket mer förutom att äta middag med familjen. Så förövrigt världens tjockaste hund idag också, det var helt otroligt.. såg helt seriöst ut som en flodhäst med tax-ben. Men det är ju texas så vad väntar man sig haha.
På tisdag åker vi till FLORIDA!! det ska bli jättekul så jag är sjukt taggad
 
Jag funderar på att klippa av mig håret också så om ni har några åsikter får ni gärna kommentera :)
 
  
 
 
Over and out! <3


Kommentarer
Anonym

Hej Lisa!
En riktigt GOD JUL önskar jag DIG. Hälsa Florida!
Håret ja! Det kanske inte är så dumt. Värt att pröva. Det växer ju ut igen om du skulle ångra dig.
Kram Farmor

Svar: God Jul, och gott nytt år! ja det gör ju det! Kanske ska prova :)
Kram på dig!
Lisa Almstedt

2012-12-24 @ 07:15:00
Anonym

Nu kan vi va coola tillsammans i våra jackor;)

Svar: hahah men eller hur!! :)
Lisa Almstedt

2012-12-27 @ 19:36:26
Anonym

//jonatab

2012-12-27 @ 19:36:57
Anna

Jag tror det kan bli fint med kortare hår :) Ida klippte av sig håret i fjol och det blev riktigt snyggt! :D
Glöm inte att om du klipper av mer än 10" kan du donera ditt hår till cancerpatienter också ^^ http://www.locksoflove.org/

Svar: jaha, nej det visste jag inte :) vet inte om det går att göra det här ifrån USA dock?
Lisa Almstedt

2012-12-30 @ 00:48:26
Moster i Göteborg

Det är klart Du skall testa ny frisyr om Du är sugen, ofta e det mer fixa med kortare frisyr, Jag hoppas och är säker på att nästa år blir lika spännande som detta har varit. Happy holiday och Gott Nytt år Puss

Svar: God jul och Gott nytt år på er också!! ja det hoppas jag också. Kram!
Lisa Almstedt

2012-12-31 @ 16:13:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0