2 veckor..

Så nu är det ännu en högtid man firar, haunukkah! Det är en judisk högtid man firar istället för jul. Så igår fick vi haunukka/jul presenter och jag fick en Ipod?! sjukt snällt av dom!
Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har varit i skolan, Det är nu bara 2 veckor kvar och nästa vecka börjar alla Semester exams.. alltså slutprov för terminen på allt du lärt dig i alla ämnen. Fett jobbigt men det ska nog gå bra. Det börjar bli lite kallt nu faktiskt.. nästan dax för jacka här borta! äntligen
På Yfu lägret i våras skrev vi ett brev till oss själva som dom skulle skicka runt jultiden och det fick jag idag! ska bli jättespännande att läsa för jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev haha så vi får se om det är som jag förväntde mig att det skulle vara.
Jag försökte boka flygresa till Hawaii idag också.. gick inte jättebra så jag ska försöka imorgon igen, Superduper taggad på den resan! Och jag längtar till jullooooooooov också nu.


Nu ska jag kolla på julkalendern haha

 
Isn't she a beauty haha

Hejdååååååååå :)


Kommentarer
S

snälla värdföräldrar du har:P

Svar: visst har jag :)
Lisa Almstedt

2012-12-14 @ 12:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0