YEEEEEY!!

Idag var jag ju på registrering i skolan, var inte så läskigt som jag trodde! hehe. Men iaf så när vi hade pratat lite med en personal på skolan säger hon "Du ska gå i 11th grade, eller hur" (vilket är junior) och då säger jag, "ja, det är det vi skulle vilja prata lite med dig om, Jag har ju redan gått den årskursen hemma", "Jaha! men då ska du ju gå i 12th grade." Hokus pokus OCH JAG ÄR SENIOR! :D:D:D:D Fast jag får inte ta graduation, men det hade jag inte räknat med ändå. Får ju göra allt annat! Vi hade typ förberett massa argument, och skulle verkligen kämpa för det och så går det så enkelt. Då blev jag glad iaf!
Sen efter det åkte vi till en resturang och åt lunch/middag.. Dom äter bara 2 måltider om dagen.. Vilken var jättehäftig med massa olika rum och sen satt vi vid ett bord i köket och åt, det var annorlunda.
Och sen åkte vi till ett litet shopping centrum för jag fick reda på skolans dresscode.. Det är typ byxor/ kjolar måste gå ner till knäna och du får inte visa axlar?! Såååå, jag har inga kjolar eller shorts som går ner till knäna och det är waay to varmt att gå i långbyxor! Men jag ska inte shoppa så mkt mer nu, köpte ett par boots och ett par långa shorts :) men räknade ihop hur mycket jag handlat för på en vecka... allt inräknat och det var alllllllllldeles för mkt... inte bra! Måste ju ha råd med allt annat vi ska göra! typ goocart och vi kanska ska gå till en shooting range, ascoolt!!
kom precis hem iaf och nu ska vi väll bara slappa tror jag. Ska tillbaka till skolan den 18e på något som heter Fishcamp.. det är för alla som gått ut 9an och alla nya där dom visar runt en på skolan och så men det är bra så jag inte är helt lost första dagen!

Jag fick bara se en liten del av skolan, och har bara valt 4 av mina 7 classes men dom var iaf stort sett förut bestämda det är

- English (högsta steget, typ litteratur och sånt)
- Pre Calk (matte)
- Biologi (dissekera saker typ)
- Us History

Dom andra 3 är helt valfria, ska se om jag kan välja typ dans och idrott och sånt :)




det är en stooooor skola...

Vi va i en Godisaffär med otroliga mängder godis också, det var roligt att se :)

  


Äkta cowgirl nu, Dom har fransar och allt! fast dom var snygga...

 
Två av rummen inne på resturangen, fanns typ 7 olika

Over and out <3


Kommentarer
Emma

Fin du är i håret!!

Svar: haha taaack:)
Lisa Almstedt

2012-08-10 @ 18:26:03
URL: http://emmahoijer.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0