wopiekayey

Idag har jag fått min schema ändring :):) Så nu har jag anatomy, office aid och advanced quant reasoning.. vilket är typ problemlösning, matte. I office aid sitter du typ och gör ingenting, man hjälper till med förseningslappar och sådant men annars gör jag typ bara läxor. Jätteskönt! Så det ända riktigt svåra nu är historia... Jag försökte läsa ett kapitel i boken och jag förstod i princip vartannat ord, varför ska proffesorer alltid göra det så krångligt som möjligt?! skriv på engelska människa!
Men jag får väl prata med läraren och höra vad han säger.
Annars har det varit en bra dag, lika trött som vanligt och mycket läxor men det är väl bara att vänja sig.
Imorgon är det fotball game så vi ska ha på oss våra Dolls tröjor i skolan och sen så ska jag nog gå på matchen om jag hittar någon att gå med. Problemet är att typ alla mina kompisar  är med i danslaget och dom ska ju uppträda, vilket jag inte kommer göra förens om några veckor. Men nästa vecka kommer jag åka med dom och så iaf :D
Inte så mycket annat som händer nu så jag skriver säkert mer imorgon om jag har tid.
Byebye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0