Tralala

En gaska lugn dag har det varit, som vanligt. Men har inte suttit still hela dagen iaf, Var ute och sprang imorse, fixade jag mina naglar med dom där klistersakerna jag köpte, sen när jag blev uttråkad bestämde jag mig för att gå på en promenad... Helt själv(!) Haha, cara blev förvånad att jag hittade. Känner mig faktiskt ganska duktig (riktat till alla som någonsin mobbat mitt lokalsinne!!). Sen så åkte vi och åt middag på en cool restaurang, den var riktigt country med linedance och allt. Något nytt och spännande :)
Har kommit fram till att jag troligtvis behöver en ryggsäck ändå.. hur töntigt jag än tycker att det är, men om det är det man har här så!
Imorgon ska jag på ett födelsedagskalas till en annan utbytesstudent som jag aldrig träffat, hoppas det blir kul! Det är flera andra utbytesstudenter där så vi kommer ha saker att prata om i alla fall :)
Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och kolla på tv<3

 

Lite fler egopics :D förut när jag var i mitt rum och tar kort hör jag cara "Are you taking pictures of yourself now again".. haha ja...
 
På restaurangen Fanns det jordnötter över allt... litterally. Och man slängde bara skalet på golvet när man åt dom.. Som sagt, annorlunda :)

Bye bye<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0