Thunderstorms

tjollahej tjollahopp!
Idag vaknade jag vid 3 av HÖGLJUDA åskdunder, Inte jättekul... men jag somnade om iaf och vaknade sen vid halv 10! skönt att sova lite för en gångs skull :) Har skypeat med min familj idag och med hanna och josef, 2 andra utbytesstudenter. När jag hade gjort det så åkte vi och åt brunch på The cheescake factory, vilket var gott och sen gick vi runt lite i centrum.. Tror faktiskt jag har ganska bra koll på åt vilket håll saker ligger nu iaf. Efter detta så tänkte vi åka till poolen men den var stängd eftersom det har regnat hela förmiddagen så vi åkte vidare mot ett annat ställe och till sist hamnade vi på en Old Navy outlet, jag hittade några fynd så det var kul!
Resten av dagen har vi varit hemma och slappat. Och med det avslutades denna helgen. Nu är det bara en vecka kvar av att inte göra mkt alls sen börjar mitt liv som en American teenager!

Under nästa veka ser Schemat ut ungefär såhär
- må, Kolla på en danslektion på kvällen
- ti, äta lunch med Caras  kompis och hennes 3 döttrar
- ons, Inget
- tors, Inget
- Fre, inget
- lör, Födelsedagsfest (?)
- sön, Poolen :D


Hittade detta, As coolt typ nagelack fast man klistrar på det :)
 
Byebye people <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0