The world of theater

Idag började jag och Adam dagen med en promenad, pratade om allt möjligt.. Inklusive alla mina regler, dom är väl okej. Sen så åkte vi mot Houston för att gå på den här teater saken :) Det var faktiskt riktigt kul, lite drygt med all väntetid men annars var det ganska awesome. Först så kollade vi på houston ballet, en 45 min show där dom visade snuttar ur olika baletter. Sen kollade vi på en annan show där kallade sig "the music box" eller nåt sånt dom sjöng sånger från olika musikaler, nog dom bästa sångrösterna jag hört live någonsin tror jag. Och sist så såg vi previews från olika musikaler som  peter pan, flashdance och massa andra som jag inte kännde igen namnet på. Det var en lång men rolig dag helt enkelt :)
IMORGON BÖRJAR JAG HIGHSHOOL!! Tror jag ska byta PE mot någon slags studyhall också om det går, visade sig att vi troligtvis har gympa utomhus i värmen och man har inte tid att duscha efter.. MYS
Så vi får se vad som händer!
 
 
En brittisk dam från någon teater.. vet inte vilken haha. Och något jag aldrig smakat förut, gott :)
Bussen som tog oss mellan de olika teatrarna, det finns MÅNGA här
 
                                                                   Moget Adam, moget.. Haha
Kunde ju sträckt upp mig lite bland alla dansare men.. nejnej
 
 
Dålig bild på bra sångare!

Nu ska jag försöka få lite sömn, Ska upp 05.40 imorgon.. Wihoo!
Nattinatt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0