The Calm Before The Storm..

Jag såg precis Coyote ugly.. Väldigt bra film! Tyckte jag iaf. Idag har jag varit ensam hemma för första gången här, var skönt med lite egentid när man inte behöver bry sig eller anstränga sig för alla runt omkring! Jag har bakat kakor och testade också på Indisk dans i min grannes garage men det var inget för mig, jag och fyra 7 åringar som försöker lära oss termer på Indiska.. nja, men det var kul att testa! Sen gick jag över till grannen och spenderade lite tid där för att sen gå hem och äta middag. En lugn och skön dag!
Imorgon bitti ska jag faktiskt ut och springa och Cara ska "speedwalka" så vi får se hur det går i denna värmen.
Har testat äkta Penutbutter/jelly smörgås också, var jättegott och äter gröt till frukost vilket jag inte brukar tycka om men det är bättre än det supervita brödet :)
Imorse pratade jag lite på skype med min familj och fb med några andra kompisar, var kul att höra från folk och att få prata lite svenska! Senare pratade jag med Hanna, min kompis som är utbytesstudent i Iowa, och vi hade ju så klart mycket att prata om och jämföra. Hann inte med allt så vi får prata mer nån gång i veckan!

En annan sak jag inte är van vid här borta är att det låter så mycket på natten, herregud känns som jag är i New york eller något med alla bilar och ambulanser och hela köret som åker förbi mitt fönster!
Men nu ska jag försöka sova lite om jag ska orka upp tidigt och springa...

Finns inte så mycket att ta kort på när man i princip spenderar hela dagen i huset 
 

superduperjättegammal bild på hanabanana och mig <3
Lugnet förq stormen nu vet du, TAGGA HIGHSCHOOL!!

adios på er <3
 




Kommentarer
Hanna

Haha femstjärnig bild <3 puss på dig och skype till veckan blir!!

Svar: visst va den<3 BRAA!
Lisa Almstedt

2012-08-14 @ 04:44:49
URL: http://www.hannamerica.blogg.se
Hanna

HAHAHA vet inte riktigt varfor jag sitter och laser dina gamla blogginlaggm en fy farao vad jag saknar dig <3

Svar: Hahahah det är bra att nån läser dom iaf!! Älskar dig och vi ses snart sötis<33
Lisa Almstedt

2013-05-24 @ 19:18:45
URL: http://hannamerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0