SURPRISE!

Idag fick jag reda på vad som var min stora överaskning i Oktober var.. En överraskning som typ alla vetat om utom jag. Det är ett Welcome to America Party som vi dom ska ha för mig med typ 40 pers sa dom :O Det hade jag ingen aning om så det var en rolig överraskning!! Annars har dagen bestått av lte shopping, jag köpte ett par skor... sen åt vi mexicansk mat och imorse var vi på manikyr.. Blev faktiskt riktigt bra! Så imorgon ska jag upp tidigt för vi ska åka långt bort till en av deras kompisar som ska ha en  Baby shower, så det ska bli spännande :) Det var om möjligt ännu varmare idag btw, helt galet. Man vill knappt va utomhus.
Det är lite blandade kännslor att vara här just nu, vissa  stunder är det jätteroligt och vissa stunder lite jobbigare men jag vänjer mig mer och mer :) En dag i taget lixom! men allt är jättebra och min säng är värkligen underbar nu när vi fixat en skumgummi madrass att lägga på så inte fjädrarma känns igenom! En sak jag verkligen tänkt på är hur mkt mer folk pratar med varandra här, alltså främlingar! Alla går runt och bara, "Hey! how are u today?" eller "Hey, I really like your dress!" så himla ovant, men trevligt.
Blir ett kort inlägg för jag ska gå ut och kolla på nån film på den cooola tvn i vardagsrummet :D

Här kommer lite bilder på huset också!

Ytterdörren

 
Vardagsrum

  
Kök

Framsidan :)

 
Ready to go! + dagens outfit ;)                   På nagelsalongen

 


Så såg Inbjudan till partyt ut, Så nu får ni flyga hit och va med ;) 

Hörs imorgon! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0