SHOPPING, MORE THAN EVER

Idag var det 101 F, just saying... och 100 % luftfuktighet. Härligt!!
Jag kom precis hem efter att ha spenderat hela dagen med
Cara och Amanda på en STOR outlet, var som en liten stad att gå runt i. Köpte 4 par Converse, 2 tröjor och en träningströja :) Alla conversen är inte till mig dock!
Sen när Adam sluter jobba ska vi troligtvis åka och handla lite och äta middag, sen ska vi hjälpa de nya grannarna att flytta in alla saker tror jag.. Men först ska jag chilla gärnet! I typ en galvtimme men hehe...
Jag har varit lite off hela dagen, vet inte varför. Kanske är för mkt nya intryck eller något vi får väl se hur det känns imorgon. Är bara trött och tyst vilket inte går hem i Amerika, får skärpa mig lite!


Vi åt lunch på en Mexicansk resturang, var jättgott :)

Imorgon är det registrering på skolan och ja... läskigt! jag ska fråga varför jag inte får va senior också vilket suger lite, eller ganska mkt, men jag kommer troligtvis få ett nej ändå för att jag är från ett annat land typ menmen... Sånt är livet, ska iaf göra det jag kan :)


Here I come bby!
Adios<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0